12.05.2015

Kabak Lifiyle Selülitlerden Kurtul!!!



        Kabak Lifiyle Selülitlerden Kurtul!!!


                Can sıkıcı selülitler hepimizin başına dert oldu. Sanmayın ki selülitler sadece kilolu bayanlarda bulunur. İdeal kilolarda hatta çok zayıf kişilerde bile selülit bulunabilir. Bunun sorumlusu öncelikle genetik şifreniz olmakla beraber yanlış beslenme, hareketsiz yaşam ve aşırı kafein tüketimi olarak gösterilebilir. Selülitler artık yavaş yavaş kaderimiz olmaktan çıkmaya başladı.
                 
                  Uzman laboratuvarlarda üretilen kremler, selülit masajları, mekanik cihazlar, operasyonlar ve en doğal ve en ucuz yöntem olan "Kabak Lifi" sayesinde selülitlerden kurtulmak artık çok kolay. 


                 Kilo hayatım isimli yazımı yazımı okuduysanız eğer çok hızlı ve kısa dönemlerde kilo alıp veren bir bünyem olduğunu anlamışsınızdır. Bu kadar dengesizlik yaşayan bir vücut için takdir edersiniz ki selülit elbette kaçınılmaz bir son oluyor. Kilo kaybı ne kadar olursa olsun selülitlere müdahale mutlaka gerekiyor.

                 Bu kiloma yaklaştığım süreçte sanırım kortizonun da etkisiyle kıyafetlerimden bile görünebilecek derinlikte selülitlerim hala benimle birlikteydiler. Bir gün yolda dükkanların vitrinlerine bakarak giderken doğal ürün satan bir dükkanın yola kabak lifleri koymuş olduğunu gördüm. Eskiden beri hep duyardım, kabak lifi selülitin bir numaralı çözümü diye.Bu uygun fiyatlı liflerden hemen 3 tane aldım. Bu kadar çok alma sebebim sık banyo yaparım ve ıslak bir lifi asla kullanamam. İşyerinde ki çocuk selülit için alıyorsan sana defne sabunuyla yağda vereyim, birde atkılı fırçası al dedi. O zaman söyledikleri komik gelse de denemekle ne kaybederim dedim aldım. Allah razı olsun o çocuktan sayesinde 2 ayda tüm selülitlerimden kurtuldum. 

                Nasıl kullanılıyor peki?
Kabak lifi çok sert bir yapıya sahiptir. Daha duşa girerken sıcak suyla iyice ıslatıyordum.
Saçlarımı yıkayana kadar yumuşayan lifi defne sabunuyla iyice köpürtüp, ciltte peeling etkisi yaptığı için yüzümden başlayarak, tüm vücudu keseledikten sonra selülitli bölgelere tekrar dönüp aşağıdan yukarı dairesel hareketlerle 5 dk masaj yaparak sürtüyordum. 
Banyodan çıkınca kurulandıktan sonra at kılı fırçasıyla selülitli alanları yine aşağıdan yukarı doğru tarıyordum.
Son olarak da defne yağını selülitli bölgelere yedirerek işlemi tamamlıyordum.
           Bu süreçte zaten sürekli yürüyüş yapan ve bol su içen biri olarak 2. ayın sonunda bir parça dahi selülit kalmadı. Onlardan kurtulduktan sonra bu kadar yoğun uğraşmadım açıkçası. Lif olarak banyoda hala kabak lifi kullanırım. Birde cildim kurumuşsa su içmeyi arttırıp defne yağıyla tenimi nemlendiririm.Hepsi bu kadar. Selüliti olan hanımlara şiddetle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dikkatinizi çekebilir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...